ЯК ВИПРАВЛЯТИ ГРАМАТИЧНІ ПОМИЛКИ СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Anzhela Gordyeyeva

Ключові слова:

граматичні помилки, виправлення помилок, стратегії редагування, зворотній зв’язок з викладачем, етапи зворотнього зв’язку у навчанні письма

Анотація

У статті представлено теоретичні засади використання граматики в процесі навчання письма. Розглянуто питання виправлення граматичних помилок студентів. У роботі досліджуються стратегії редагування, які залежать від рівня розвитку граматичної компетентності студентів, від знань і досвіду викладача у сфері педагогічної граматики а також від контексту. Метою статті є допомогти викладачам знайти відповіді на питання, зокрема, як ставитися до граматичних помилок студентів і як надати студентам зворотній зв’язок, вказуючи на їхні помилки, але не знижуючи при цьому рівень їхньої мотивації.

Завантаження

Опубліковано

2019-06-07

Як цитувати

ЯК ВИПРАВЛЯТИ ГРАМАТИЧНІ ПОМИЛКИ СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(70), 16-18. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2363