ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Olga Ishchenko

Ключові слова:

діалогічне мовлення, комунікативні вправи, емоційний інтелект, вища школа

Анотація

Стаття присвячена питанню інтеграції комунікативних вправ з елементами діалогічного мовлення, спрямованих на розвиток емоційного інтелекту студентів, у процес навчання іноземній мови. Особлива увага приділяється засобам реалізації складових емоційного інтелекту в англомовному діалозі.

Завантаження

Опубліковано

2019-06-07

Як цитувати

ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(70), 84-86. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2381