РЕЗЕРВИ АКТИВІЗАЦІЇ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Marina Kartseva
  • Nataliya Bilik

Ключові слова:

мова навчання, іноземні студенти, самостійність, пізнавальна діяльність, етнокультурна інтерпретація

Анотація

Стаття присвячена проблемі активізації пізнавальної діяльності, розвитку мотивації й самостійності у процесі іншомовного навчання іноземних студентів. Етнокультурна інтерпретація висвітлює нові аспекти проблеми розвитку самостійності студентів при оволодінні мовою навчання.

Завантаження

Опубліковано

2019-06-07

Як цитувати

РЕЗЕРВИ АКТИВІЗАЦІЇ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(70), 87-89. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2382