РЕЗЕРВИ АКТИВІЗАЦІЇ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
Ключові слова:
мова навчання, іноземні студенти, самостійність, пізнавальна діяльність, етнокультурна інтерпретаціяАнотація
Стаття присвячена проблемі активізації пізнавальної діяльності, розвитку мотивації й самостійності у процесі іншомовного навчання іноземних студентів. Етнокультурна інтерпретація висвітлює нові аспекти проблеми розвитку самостійності студентів при оволодінні мовою навчання.
Завантаження
Опубліковано
2019-06-07
Номер
Розділ
Загальні статті
Як цитувати
РЕЗЕРВИ АКТИВІЗАЦІЇ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(70), 87-89. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2382