ТРУДНОЩІ АУДІЮВАННЯ У СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНИХ НОВИН ТЕЛЕКАНАЛУ „EURONEWS”)

Автор(и)

  • Olena Korzh

Ключові слова:

професійно спрямоване аудіювання, професійна компетентність, іншомовна компетентність, комунікативний підхід, комунікативна компетентність

Анотація

У статті окреслено коло дослідників, які займаються вивченням проблеми проведення аудіювання у ВНЗ. Визначено тлумачення терміна „аудіювання”. Наголошено на тому, що в межах комунікативного підходу такий вид роботи зі студентами є особливо ефективним та пріоритетним. Звернено увагу й на те, що телевізійні новини каналу „Euronews” є хорошим навчальним матеріалом для проведення аудіювання у вищих навчальних закладах. Підкреслено, що для студентів факультету фізичного виховання обрано спортивні новини, що допоможуть у формуванні іншомовної та професійної компетентності. Виконано спостереження за роботою студентів на занятті. Описано результати дослідження за рівнем складності щодо сприйняття слухачами самостійних частин англійської мови під час аудіювання. Зауважено, що перегляд телевізійних новин на заняттях сприяє формуванню навиків англомовного аудіювання, професійної та іншомовної компетентності.

Завантаження

Опубліковано

2019-06-07

Як цитувати

ТРУДНОЩІ АУДІЮВАННЯ У СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНИХ НОВИН ТЕЛЕКАНАЛУ „EURONEWS”). (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(70), 97-99. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2385