ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК НАПИСАННЯ БІЗНЕС-ЛИСТІВ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ У СТУДЕНТІВ-МАГІСТРІВ

Автор(и)

  • Оksana Lytvyn
  • Inna Mishchuk

Ключові слова:

навчання магістрів, ділове писемне мовлення, англомовні бізнес-листи, формати бізнес-листів, структура бізнес-листів

Анотація

У статті окреслено особливості навчання магістрів діловому писемному мовленню та основні формати англомовних бізнес-листів. Здійснено аналіз структури ділових листів. Докладно описано чотири основні частини в структурі бізнес-листів (заголовок, або заголовну частину; вступ, або вступну частину; основну, або головну, частину; заключну частину), а також обов’язкові та необов’язкові елементи в кожній частині.

Завантаження

Опубліковано

2019-06-07

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК НАПИСАННЯ БІЗНЕС-ЛИСТІВ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ У СТУДЕНТІВ-МАГІСТРІВ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(70), 123-126. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2392