ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У США

Автор(и)

  • Ludmila Moroz
  • Svetlana Vasylkevich

Ключові слова:

іноземні мови, навчання, 1Т-технології, комунікативний підхід, мотивація, політика у сфері освіти, порівняльний аналіз, інноваційні методи, двомовність в освіті

Анотація

У статті аналізуються причини низького рівня знань іноземних мов у США, розглядаються актуальні проблеми підвищення якості їх викладання на основі впровадження інноваційних методик. Особлива увага приділяється комунікативному методу і питанням індивідуальної мотивації суб’єкта навчального процесу. Автор відзначає широке застосування у США інтернет-ресурсу, що дозволяє активно послуговуватися дистанційною системою навчання, – електронна пошта, чати, web-конференції. Порівняльний аналіз американського та українського сучасного освітнього досвіду дозволяє зробити висновок, що США демонструє значно вищий рівень упровадження інновацій, особливо через застосування принципу двомовності освіти, а набутий досвід є необхідним для його апробації в Україні.

Завантаження

Опубліковано

2019-06-07

Як цитувати

ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У США. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(70), 147-150. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2398