ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ ВИШІВ
Ключові слова:
іноземна мова, діалог, типи діалогів, поетапне навчання, практичні навичкиАнотація
У статті розглянуто принципи компонування вправ із діалогічного мовлення для першокурсників різного рівня підготовки та способи їх виконання під час практичних занять. Показано, що в даному контексті доречним є метод індукції (від простішого до складнішого), оскільки він допомагає студентам розвивати навички діалогічного мовлення на ґрунті отриманих базових знань.
Завантаження
Опубліковано
2019-06-07
Номер
Розділ
Загальні статті
Як цитувати
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ ВИШІВ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(70), 174-178. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2405