ЗАСТОСУВАННЯ КОГНІТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ

Автор(и)

  • Svitlana Romanyuk
  • Veronika Trofimchuk

Ключові слова:

когнітивний підхід, когнітивна технологія, іноземна мова, професійно-орієнтоване навчання

Анотація

Стаття присвячена особливостям впровадження когнітивних технологій до викладання іноземної мови за професійним спрямуванням. Автор розглядає сутність когнітивного підходу, аналізує його головні принципи та пріоритети. Зокрема, розглядаються можливості застосування когнітивних технологій до навчання читання та анотування професійних статей і текстів, вивченні фахової лексики та граматичних явищ. Обґрунтовується методична доцільність когнітивного підходу у процесі викладання у вищих навчальних закладах на немовних спеціальностях.

Завантаження

Опубліковано

2019-06-07

Як цитувати

ЗАСТОСУВАННЯ КОГНІТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(70), 190-192. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2409