ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИЙ АСПЕКТ ПЕРЕКЛАДУ АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ

Автор(и)

  • Nataliia Sunko
  • Kateryna Sologub

Ключові слова:

рекламний слоган, переклад, лексико-семантичний аналіз, стратегія перекладу, трансформації

Анотація

Статтю присвячено дослідженню особливостей перекладу рекламних слоганів на лексико-семантичному рівні функціонування мови. Особлива увага приділяється лексико-семантичному аналізу будови рекламного слогана як самостійного

Завантаження

Опубліковано

2019-06-07

Як цитувати

ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИЙ АСПЕКТ ПЕРЕКЛАДУ АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(70), 208-211. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2414