ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИЙ АСПЕКТ ПЕРЕКЛАДУ АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ
Ключові слова:
рекламний слоган, переклад, лексико-семантичний аналіз, стратегія перекладу, трансформаціїАнотація
Статтю присвячено дослідженню особливостей перекладу рекламних слоганів на лексико-семантичному рівні функціонування мови. Особлива увага приділяється лексико-семантичному аналізу будови рекламного слогана як самостійного
Завантаження
Опубліковано
2019-06-07
Номер
Розділ
Загальні статті
Як цитувати
ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИЙ АСПЕКТ ПЕРЕКЛАДУ АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(70), 208-211. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2414