НАВЧАЛЬНА ДИСКУСІЯ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ВНЗ

Автор(и)

  • Liliia Shtokhman

Ключові слова:

навчання, метод, дискусія, обговорення, навички, вміння, інтерактивний, ефективний

Анотація

У статті розглядається питання проведення дискусій на заняттях іноземної мови як одного з інтерактивних методів навчання. За дослідженнями вітчизняних та зарубіжних науковців і практиків, це дозволяє забезпечити якість дидактичної діяльності педагога та результативність проведення навчальних занять. Саме завдяки такому виду організації навчання студенти набувають мовленнєвих вмінь та вчаться належно сприймати учасників комунікації. Описуються прийоми розвитку ряду навичок для ведення дискусій та деякі аспекти, що впливають на якість їх проведення.

Завантаження

Опубліковано

2019-06-07

Як цитувати

НАВЧАЛЬНА ДИСКУСІЯ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ВНЗ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(70), 240-242. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2422