ВИКОРИСТАННЯ КОРОТКИХ ВІДЕОФІЛЬМІВ НА ЗАНЯТТЯХ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Ключові слова:
відеофільми, відеоматеріали, Video Deutsch, система вправ, актуальні вимоги, етапи формування вмінь, критерії вдалого заняттяАнотація
Актуальність матеріалу статті обумовлена доцільністю використання відеофільмів на уроках німецької мови як засобу для розвитку уваги і пам’яті, збільшення словникового запасу та розширення кругозору учнів. Використання відео на заняттях підвищує мотивацію до навчання, стимулює активність учнів, створює умови для самостійної роботи. У статті запропоновано методику роботи з відеоматеріалами на уроці німецької мови як іноземної, наведено приклади вправ, що виконуються на кожному етапі роботи з відеофільмом, визначено критерії вдалого заняття з використанням відеофільмів.
Завантаження
Опубліковано
2019-08-01
Номер
Розділ
ПРОБЛЕМИ ЛІНГВІСТИКИ ТЕКСТУ ТА ДИСКУРСУ
Як цитувати
ВИКОРИСТАННЯ КОРОТКИХ ВІДЕОФІЛЬМІВ НА ЗАНЯТТЯХ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 6(74), 53-56. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2451