ЛІНГВОАКСІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДИСКУРСУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ США
Ключові слова:
аксіологічна система, аксіосфера, дискурс соціальної реклами, соціокультурні поняттяАнотація
Стаття присвячена дослідженню аксіологічної лінгвістики через способи контекстуальної представленості та ефективності в міжособистісному просторі. Лінгвоакскіологічні дослідження спрямовані на всебічний аналіз дискурсу соціальної реклами США, на основі ключового поняття «ціннісний (аксіологічний) смисл». Аксіологічні смисли формують основу соціальної взаємодії і визначають загальну системну значущість дискурсу соціальної реклами. Система цінностей займає домінанту позицію у сфері моралі і права, мистецтва й релігії. Засвоєння системи цінностей має принципове значення для розвитку загальної, соціальної і політичної культури суспільства, соціалізації особистості, побудови її світогляду і ціннісного ставлення.
Завантаження
Опубліковано
2019-08-01
Номер
Розділ
ПРОБЛЕМИ ЛІНГВІСТИКИ ТЕКСТУ ТА ДИСКУРСУ
Як цитувати
ЛІНГВОАКСІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДИСКУРСУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ США. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 6(74), 57-60. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2452