ПСИХОЛІНГВАЛЬНІ МАРКЕРИ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ СТИЛІВ: ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ (НА МАТЕРІАЛІ АМЕРИКАНСЬКОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ)
Ключові слова:
концептуальний стиль, аналітичний стиль, реляційний стиль, психолінгвальні маркери, сугестія, вилучення інформації, інформаційна генералізаціяАнотація
У статті розглянуто поняття концептуального стилю, проаналізовано та визначено концептуальні стилі Джозефа Байдена, Джона Маккейна, Гіларі Клінтон, Мішель Обами. Виокремлено психолінгвальні маркери концептуальних стилів: частотність використання лінгвальних маркерів модальності (аудіальних, візуальних і тактильних предикатів) та засобів реалізації тактик сугестивної стратегії здійснення впливу, а саме, тактики вилучення інформації (номіналізаційні елементи, неспецифічні іменники і займенники, пасив, компаративні / суперлативні конструкції) і інформаційної генералізації (універсальні квантифікатори, слова-інтенсифікатори, модальні оператори можливості / необхідності). Виявлено та обґрунтовано гендерні особливості використання психолінгвальних маркерів концептуальних стилів політиками-жінками і чоловіками.