ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ НА УРОЦІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ
Ключові слова:
відео-текст, аудіо-текст, мотивація, монологічне мовлення, діалогічне мовлення, письмо, розмовна граматикаАнотація
У статті розглядаються можливості застосування відео на уроках англійської мови. Проаналізовано відеоматеріали, які пропонуються комплексом Speakout. Проаналізовано поетапний процес роботи з відеоматеріалами, визначено мету та можливі завдання для кожного етапу. Продемонстровано систему вправ з використанням відео тексту в поєднанні з аудіо- та друкованим текстом для розвитку навичок мовлення учнів старшої школи.
Використання відео на уроках є важливим чинником у формуванні соціокультурної компетенції. Відео-текст є джерелом інформації, справляє емоційний вплив на учнів і створює додаткову мотивацію для вивчення іноземної мови. Застосування відеоматеріалів в комплексі з аудіо-текстами та/або друкованими текстами надає простір для створення мовленнєвих завдань для розвитку усного та писемного мовлення.