ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ТЕКСТІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Olena Halapchuk-Tarnavska
  • Inna Mishchuk

Ключові слова:

навчання читанню, читання вголос, читання про себе, текст, види текстів, вправи для читання

Анотація

У статті окреслено особливості навчання читання англомовних текстів на середньому етапі навчання. Читання розглянуто як мета і засіб навчання іноземної мови. Змістом навчання читання на середньому ступені є оволодіння уміннями розуміти інформацію тексту із застосуванням мовної, контекстуальної здогадки. Читаючи текст, учні повинні зрозуміти основний зміст і важливі деталі, тобто оволодіти ознайомлювальним і вивчаючим читанням. В залежності від комунікативної мети, визначають три види читання: вибіркове, ознайомлювальне та вивчаюче читання Подано класифікацію текстів для читання на уроках англійської мови в середній школі. Докладно описано основні етапи роботи з текстом. Здійснено аналіз системи вправ для читання автентичних текстів, які подані у підручнику.

Завантаження

Опубліковано

2019-08-01

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ТЕКСТІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 6(74), 165-167. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2480