ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ТЕКСТІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
Ключові слова:
навчання читанню, читання вголос, читання про себе, текст, види текстів, вправи для читанняАнотація
У статті окреслено особливості навчання читання англомовних текстів на середньому етапі навчання. Читання розглянуто як мета і засіб навчання іноземної мови. Змістом навчання читання на середньому ступені є оволодіння уміннями розуміти інформацію тексту із застосуванням мовної, контекстуальної здогадки. Читаючи текст, учні повинні зрозуміти основний зміст і важливі деталі, тобто оволодіти ознайомлювальним і вивчаючим читанням. В залежності від комунікативної мети, визначають три види читання: вибіркове, ознайомлювальне та вивчаюче читання Подано класифікацію текстів для читання на уроках англійської мови в середній школі. Докладно описано основні етапи роботи з текстом. Здійснено аналіз системи вправ для читання автентичних текстів, які подані у підручнику.