ЩОДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОНАУКОВОЇ ЛЕКСИЧНОЇ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО ВНЗа
Ключові слова:
лексичні навички, компетенція, оволодіння іноземною мовою, система вправ, мовної матеріал, інженер-педагог, сприйняттяАнотація
Сьогодні глобалізація перебуває на своєму піку, і знання іноземних мов більше не є простим знаком високого класу, або інтелекту, але, за багатьох обставин, передумовою.
Соціальна значимість іноземних мов в даний час дуже висока. Знання іноземної мови сьогодні розглядається як істотний атрибут досягнення професійного та особистого успіху. Без професійних знань іноземної мови дуже важко знайти цікаву, добре оплачувану роботу з перспективами зростання, здійснювати професійну діяльність на високому рівні, бути в курсі нових розробок і досягнень у сфері професійних інтересів. Для всебічно освіченого сучасного молодого спеціаліста, випускника технічного коледжу, не повинно бути мовних бар’єрів. Він повинен відчувати себе однаково комфортно як на батьківщині, так і в будь-якій іншій країні, де йому доведеться йти або працювати.
Тому в університетах України поставлено завдання не тільки якісне викладання іноземних мов, а й формування освічених, компетентних фахівців. Особливу роль відіграє загальнонаукова лексична компетентність студентів, знання загальнонаукової лексики іноземної мови та вміння використовувати її у професійному спілкуванні.