КОНЦЕПЦІЯ ПІДРУЧНИКА З КУРСУ «ОСНОВНА ІНОЗЕМНА МОВА» ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ
Ключові слова:
основна іноземна мова, комунікативна компетентність, мовленнєві кліше, лексико-граматичні тестиАнотація
У статті розглядається концепція та зміст авторського підручника «English for Undergraduates (4th year)», що вийшов друком у 2019 р., а також особливості його застосування для формування англомовної комунікативної компетентності студентів філологічних факультетів завдяки розвитку навичок усного та писемного мовлення, що і є метою підручника.
Підручник складається з 7 основних та 2 додаткових розділів. Тематика підручника відповідає типовій навчальній програмі. В кожному основному розділі подано автентичні англомовні тексти та систему авторських практичних завдань до них, що сприяють утворенню у студентів здатності тлумачити у процесі спілкування соціальні, політичні, культурні та освітні мовленнєві реалії, розвитку культури спілкування англійською мовою на рівні, достатньому для здійснення комунікативних актів як у навчальному середовищі, так і за його межами, формуванню толерантності, поваги до звичаїв і традицій інших народів. Додаткові розділи містять тематичні статті з англомовної преси, план для роботи з ними, кліше та спеціальну лексику для їх подальшого аналізу, а також три категорії узагальнюючих тестів з граматики.