ЛІНГВОКОГНІТИВНІ АСПЕКТИ АНГЛОМОВНОГО МАТЕМАТИЧНОГО ДИСКУРСУ

Автор(и)

  • Inna Shkarban

Ключові слова:

англомовний математичний дискурс, дискурсна архітектоніка, лінгвокогнітивний аспект, наукова комунікація, професійний дискурс

Анотація

У статті визначено англомовний математичний дискурс як синергійний феномен, що охоплює різнорівневі знаково-логічні функціональні структури і композиційно окреслює цілісну системну єдність науково формалізованої природної мови та символічних знакових позначень. Виокремлено лінгвокогнітивні ознаки побудови дискурсної архітектоніки сучасного англомовного математичного дискурсу, зокрема проаналізовано антропоцентризм, професійну верифікацію, непропорційність розвитку окремих частин дискурсу й нециклічність, визначену несинхронністю розробки окремих наукових теорій та концепцій у межах сфери професійної діяльності, замкненість, динамізм, діалогічність і дидактизм як ознаку стилістичної розшарованості щодо сфери та форм комунікації.
Дискурсну архітектоніку англомовного математичного дискурсу означено в перспективі когнітивних аспектів побудови аргументаційних стратегій і тактик доведення істинності / хибності математичних гіпотетичних пресупозицій з метою аргументованого продукування ментальних змін в адресаті/ах за умов когнітивного дисонансу.

Завантаження

Опубліковано

2019-08-01

Номер

Розділ

МОВНІ СИСТЕМИ: ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ В ПОЛІЕТНІЧНОМУ ТА ПОЛІКУЛЬТУ

Як цитувати

ЛІНГВОКОГНІТИВНІ АСПЕКТИ АНГЛОМОВНОГО МАТЕМАТИЧНОГО ДИСКУРСУ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 6(74), 217-220. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2494