КОМПЛЕКС ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ДРАМАТИЗАЦІЇ
Ключові слова:
драматизація, комплекс вправ і завдань, лінгвосоціокультурна компетентність, майбутні вчителі англійської мови, форми драматизаціїАнотація
У статті подано комплекс вправ і завдань для формування лінгвосоціокультурної компетентності у процесі навчання говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації. Розглянуто сучасні вимоги до рівня сформованості лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Обгрунтовано необхідність цілеспрямованого формування зазначеної компетентності студентів уже на початковому ступені навчання у мовному ВНЗ, виокремлено форми драматизації, які можуть застосовуватися для формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови у процесі навчання говоріння, визначено структуру комплексу, типи та види вправ і завдань. Наведено приклади вправ і завдань.
Завантаження
Опубліковано
2019-10-23
Номер
Розділ
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К
Як цитувати
КОМПЛЕКС ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ДРАМАТИЗАЦІЇ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 7(75), 140-144. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2588