РОЛЬ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО СВІТОГЛЯДУ СЕРЕД СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Ключові слова:
полікультурний світогляд, іноземна мова, формування, мова, ефективний інструмент, нелінгвістичні студенти, навчально-виховний процес, оптимізація навчального процесу, полікультурна освіта, інтегративний підхідАнотація
У статті на основі аналізу думок різних вчених-лінгвістів показані сильні сторони іноземної мови, однієї з найдавніших дисциплін, що викладаються, як ефективний інструмент формування полікультурного світогляду у студентів немовних спеціальностей. Особлива увага приділяється важливості іноземної мови як обов’язкової складової загальної культури, так і освітньої програми вищої школи. Полікультурність не закладаються на генетичному рівні. Вона соціально детермінована і повинна формуватися в навчально-виховному процесі, і ідеї лінгвокультурологічного освіти засобами іноземних мов повинні втілюватися в навчальних посібниках, які є частиною навчально-методичних комплексів. У зв’язку з цим, проектування курсів, розробка і впровадження вітчизняних підручників і навчальних посібників нового покоління саме для студентів немовних вузів розглядаються як неодмінна умова оптимізації процесу навчання іноземної мови, що дозволяє ефективно формувати іншомовне полікультурне світогляд. Стаття може представляти інтерес для преподавателей вищої школи.