ЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДИСКУРСУ ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
навчально-педагогічний дискурс, навчальна ситуація, контекст, заклад вищої педагогічної освіти, спеціальні вмінняАнотація
У статті здійснено аналіз поняття навчально-педагогічний дискурс та описано особливості навчально-педагогічного дискурсу викладача англійської мови у закладі вищої педагогічної освіти. Крім того, окреслено його лінгвістичний аспект та охарактеризовано загальні та конкретні лінгвістичні риси навчально-педагогічного дискурсу у залежності від ситуації, де він відбувається (лекція, семінар, практичне заняття, семінар, консультація, виступ на нараді чи засіданні, бесіда з батьками студента, бесіда викладача з самими студентами). Автор детально аналізує спеціальні вміння, якими повинен володіти викладач англійської мови для ефективного здійснення навчально-педагогічного дискурсу у закладі вищої педагогічної освіти.
Завантаження
Опубліковано
2020-02-04
Номер
Розділ
ПРОБЛЕМИ ЛІНГВІСТИКИ ТЕКСТУ ТА ДИСКУРСУ
Як цитувати
ЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДИСКУРСУ ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. (2020). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 8(76), 29-31. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2667