РОЗВИТОК УМІНЬ АНГЛОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ–РЕСУРСІВ
Ключові слова:
вміння писемного мовлення, англійська мова, Інтернет ресурси, здобувачі вищої освітиАнотація
Стаття присвячена огляду питань, пов’язаних з дослідженням навчання майбутніх учителів-філологів англомовного писемного мовлення. Враховуючи практичний досвід, визначено, що викладачі використовують на занятті з англійської мови комп’ютер та інші технічні засоби. Проте, використання мережі Інтернет задля розвитку в студентів філологічних факультетів умінь англомовного писемного мовлення майже не практикується. У статті охарактеризовано можливості Інтернет-ресурсів, визначено сайти, спрямовані на навчання англомовного писемного мовлення, з’ясовано види та форми писемних творів, якими мають оволодіти майбутні вчителі-філологи відповідно до програми педагогічного вишу. Досліджено, що одним із провідних завдань сучасних вищих педагогічних навчальних закладів є якісна підготовка майбутніх випускників до здійснення професійної діяльності. Доведено, що цієї мети можливо досягнути за умови систематичної практики в іншомовній комунікації не лише в усній, але й в письмовій формі, організованої на основі інноваційних методів навчання і використання можливостей мережі Інтернет.