ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ОСНОВНИЙ КОМПОНЕНТ УСПІШНОГО НАВЧАННЯ МОВІ
Ключові слова:
викладання мови, формувальне оцінювання, самооцінка, оцінка однолітків, альтернативне оцінювання, оцінювання викладачемАнотація
У статті розглянуто використання оцінювання для покращення знань та навчальних досягнень здобувачів знань, позитивні переваги формувального оцінювання та його характеристики. Особливо зазначається, що оцінювання мовлення – це цілеспрямована діяльність, яка надає інформацію про розвиток мовлення учнів. Стаття зосереджена на аналізі формувального оцінювання та його методах проведення на заняттях з англійської мови, таких як анкетування, вікторини, дискусії, інтерв’ю, рольові ігри, спостереження, тести, доповіді, журнали, проекти тощо. У статті висвітлено різні типи формувального оцінювання, охарактеризовано характеристики оцінювання викладача, що відрізняє його від інших форм оцінювання. Слід підкреслити, що судження вчителів та використання оцінок у класі мають глибокий вплив на життя та можливості учнів.