ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ОСНОВНИЙ КОМПОНЕНТ УСПІШНОГО НАВЧАННЯ МОВІ

Автор(и)

  • Iryna Perishko

Ключові слова:

викладання мови, формувальне оцінювання, самооцінка, оцінка однолітків, альтернативне оцінювання, оцінювання викладачем

Анотація

У статті розглянуто використання оцінювання для покращення знань та навчальних досягнень здобувачів знань, позитивні переваги формувального оцінювання та його характеристики. Особливо зазначається, що оцінювання мовлення – це цілеспрямована діяльність, яка надає інформацію про розвиток мовлення учнів. Стаття зосереджена на аналізі формувального оцінювання та його методах проведення на заняттях з англійської мови, таких як анкетування, вікторини, дискусії, інтерв’ю, рольові ігри, спостереження, тести, доповіді, журнали, проекти тощо. У статті висвітлено різні типи формувального оцінювання, охарактеризовано характеристики оцінювання викладача, що відрізняє його від інших форм оцінювання. Слід підкреслити, що судження вчителів та використання оцінок у класі мають глибокий вплив на життя та можливості учнів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-07-11

Як цитувати

Perishko, I. (2020). ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ОСНОВНИЙ КОМПОНЕНТ УСПІШНОГО НАВЧАННЯ МОВІ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», (9(77), 114–117. вилучено із https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2827