ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ НА НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ

Автор(и)

  • Svitlana Romanyuk
  • Veronika Trofimchuk

Ключові слова:

змішане навчання, традиційне навчання, електронне навчання, ІКТ, іноземна мова за професійним спрямуванням

Анотація

У статті висвітлено особливості впровадження змішаного навчання у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням у закладах вищої освіти. Автор розглядає сутність моделі змішаного навчання, яка поєднує в собі всі характеристики інформаційних навчальних технологій, аналізує його головні принципи та пріоритети, а також труднощі його впровадження у навчальний процес університету. Зокрема, розглядаються можливості застосування змішаного навчання як засобу підвищення ефективності навчального процесу. Обґрунтовується методична доцільність моделі змішаного навчання у процесі викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у закладах вищої освіти на немовних спеціальностях.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-07-11

Як цитувати

Romanyuk, S., & Trofimchuk, V. (2020). ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ НА НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», (9(77), 118–120. вилучено із https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2828