ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦIЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДIЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСI ВИВЧЕННЯ АНГЛIЙСЬКОЇ МОВИ ПРИ НАВЧАННІ АСПIРАНТIВ

Автор(и)

  • Nataly Korotka

Ключові слова:

освіта, іноземні мови, методика викладання, навчальна діяльність, мотивація, індивідуалізація, принцип, викладач, студент, аспірант

Анотація

Стаття посвячена вивченню етапів формування мотивації навчальної діяльності у процесі вивчення іноземної мови при навчанні аспірантів, розглянуті роботи, присвячені мотивації навчальної діяльності. У цій роботі під мотивацією розуміється система спонукальних імпульсів, що направляють навчальну діяльність, у разі позитивної установки викладача, на більш глибоке вивчення іноземних мов, їх вдосконалення і прагнення розвивати потреби пізнання іншомовної мовної діяльності. У статті сформульовані етапи формування мотивації навчальної діяльності, які повинні лягти в основу організації процесу навчання іноземних мов в методичній системі, що практикується в навчанні аспірантів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-07-11

Як цитувати

Korotka, N. (2020). ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦIЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДIЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСI ВИВЧЕННЯ АНГЛIЙСЬКОЇ МОВИ ПРИ НАВЧАННІ АСПIРАНТIВ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», (9(77), 246–249. вилучено із https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2862

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ