ПРОБЛЕМА ПІДВИЩЕННЯ СВІДОМОСТІ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ (МОТИВАЦІЇ) У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • Vira Chorniy

Ключові слова:

усвідомлення, мотивація, стимул, види мотивації, вивчення професійної іноземної мови, студенти немовних спеціальностей

Анотація

У статті йдеться мова про важливу роль мотивації у вивченні іноземних мов студентами молодших курсів немовних спеціальностей, розглядаються головні види мотивації і стимулів до навчання іноземних мов, а також пов’язані з ними методичні підходи і прийоми. Доводиться необхідність враховувати мотивацію студентів, обумовлену передусім професійним пізнавальним інтересом. Подається розгляд різних видів мотивації, а також її максимальний вплив на підвищення результативності навчання. На практичних прикладах показано, як на основі комунікативно-орієнтованого навчання іноземній мові як «підмові» спеціальності здійснюється взаємозв’язане аспектне навчання із залученням всіх видів мовленнєвої діяльності. В зв’язку з цим обґрунтовується велика ефективність вироблення продуктивних умінь у студентів на відміну від рецептивних умінь

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-07-11

Як цитувати

Chorniy, V. (2020). ПРОБЛЕМА ПІДВИЩЕННЯ СВІДОМОСТІ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ (МОТИВАЦІЇ) У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», (9(77), 257–261. вилучено із https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2865

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ