ПРОБЛЕМА ПІДВИЩЕННЯ СВІДОМОСТІ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ (МОТИВАЦІЇ) У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Ключові слова:
усвідомлення, мотивація, стимул, види мотивації, вивчення професійної іноземної мови, студенти немовних спеціальностейАнотація
У статті йдеться мова про важливу роль мотивації у вивченні іноземних мов студентами молодших курсів немовних спеціальностей, розглядаються головні види мотивації і стимулів до навчання іноземних мов, а також пов’язані з ними методичні підходи і прийоми. Доводиться необхідність враховувати мотивацію студентів, обумовлену передусім професійним пізнавальним інтересом. Подається розгляд різних видів мотивації, а також її максимальний вплив на підвищення результативності навчання. На практичних прикладах показано, як на основі комунікативно-орієнтованого навчання іноземній мові як «підмові» спеціальності здійснюється взаємозв’язане аспектне навчання із залученням всіх видів мовленнєвої діяльності. В зв’язку з цим обґрунтовується велика ефективність вироблення продуктивних умінь у студентів на відміну від рецептивних умінь