ФАХОВО-ВИРОБНИЧА (ПЕДАГОГІЧНА) ПРАКТИКА У СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ ІІ КУРСУ МАГІСТРАТУРИ
Ключові слова:
українська мова як іноземна, педагогічна практика, методика викладання, компетентності, структура заняттяАнотація
У статті розглянуто основні принципи організації проведення фахово-виробничої (педагогічної) практики для іноземних студентів ІІ курсу магістратури Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Сформульовано основні завдання цієї практики, особливості «пасивної» та «активної» частин педагогічної практики. Розглянуто компетентності іноземних студентів, які формуються під час проходження практики. Запропоновано анкету, яку заповнюють студенти після відвідування лекційних чи практичних занять інших викладачів кафедри української та російської мов як іноземних, а також структуру розгорнутого плану-конспекту самостійно проведеного практичного заняття для іноземних студентів бакалаврів.
Завантаження
Опубліковано
2020-07-14
Номер
Розділ
ЛІНГВОДИДАКТИКА ТА СОЦІОЛІНГВІСТИКА
Як цитувати
ФАХОВО-ВИРОБНИЧА (ПЕДАГОГІЧНА) ПРАКТИКА У СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ ІІ КУРСУ МАГІСТРАТУРИ. (2020). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 10(78), 10-12. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2895