ПРОСОДИЧНЕ ВИДІЛЕННЯ БРИТАНСЬКИХ ТА АМЕРИКАНСЬКИХ ЛЕКЦІЙ

Автор(и)

  • Nataliia Koval

Ключові слова:

інтонація, лекція, мовлення, акцентуація, просодичне виділення, спонтанна мова

Анотація

У центрі уваги дослідження знаходиться просодичне виділення та його кореляція з соціокультурними характеристиками носіїв мови, які проявилися під час читання лекцій. Таким чином, характер акцентного виділення інформаційної структури лекцій розглядається як показник культури мови мовця. Це дослідження проведено в рамках лекційного регістра академічного стилю. Актуальність даної статті зумовлена тим, що в даний час питання культури досліджуваної іноземної мови, в тому числі культури усної мови, набувають особливого значення в контексті глобалізації, коли англійська мова стала мовою міжнародного спілкування, яка функціонує на території країн з різними культурними традиціями. Ідентифікація британської норми мовної культури представлена в роботі на прикладі просодії інформаційної структури лекцій.

Завантаження

Опубліковано

2020-07-14

Номер

Розділ

ФОНЕТИЧНА, ЛЕКСИЧНА ТА ГРАМАТИЧНА СИСТЕМИ МОВИ ТА МЕТОДИ ЇХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Як цитувати

ПРОСОДИЧНЕ ВИДІЛЕННЯ БРИТАНСЬКИХ ТА АМЕРИКАНСЬКИХ ЛЕКЦІЙ. (2020). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 10(78), 111-114. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2921