ПРОСОДИЧНЕ ВИДІЛЕННЯ БРИТАНСЬКИХ ТА АМЕРИКАНСЬКИХ ЛЕКЦІЙ
Ключові слова:
інтонація, лекція, мовлення, акцентуація, просодичне виділення, спонтанна моваАнотація
У центрі уваги дослідження знаходиться просодичне виділення та його кореляція з соціокультурними характеристиками носіїв мови, які проявилися під час читання лекцій. Таким чином, характер акцентного виділення інформаційної структури лекцій розглядається як показник культури мови мовця. Це дослідження проведено в рамках лекційного регістра академічного стилю. Актуальність даної статті зумовлена тим, що в даний час питання культури досліджуваної іноземної мови, в тому числі культури усної мови, набувають особливого значення в контексті глобалізації, коли англійська мова стала мовою міжнародного спілкування, яка функціонує на території країн з різними культурними традиціями. Ідентифікація британської норми мовної культури представлена в роботі на прикладі просодії інформаційної структури лекцій.