ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Ключові слова:
електронне навчання, змішане навчання, традиційне навчання, дистанційне навчання, ефективність, дистанційні технології, онлайн платформа, вища освітаАнотація
У статті висвітлено приклади імплементації моделей змішаного навчання при викладанні іноземних мов у закладах вищої освіти. Запропоновано модель використання системи змішаного навчання, яка у різних пропорціях поєднує елементи традиційного та дистанційного навчання. Розглянуто та узагальнено різні моделі змішаного навчання такі як: «Очна освіта», «Ротаційна модель», «Гнучка модель», «Онлайн лабораторія», «Змішай сам» та «Драйвер – онлайн навчання», представлені закордонними дослідниками. Запропоновано моделі, які можна інтегрувати в традиційний навчальний процес у закладах вищої освіти. Схарактеризовано чотири форми навчання, в яких застосовуються дистанційні технології. Проаналізовано і систематизовано переваги та недоліки системи організації змішаного навчання.