EDUTAINMENT У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПОКОЛІННЯ Z

Автор(и)

  • Nataliia Chumak
  • Tetiana Andrienko

Ключові слова:

іноземна мова, покоління Z, ігрове навчання, цифрова грамотність, Kahoot!

Анотація

Стаття розкриває суть нових викликів, які постають перед викладачем іноземної мови у класі зі студентами покоління Z. Також у статті розглядаються мобільні додатки, які допоможуть подолати дані виклики в процесі ігрового навчання. Покоління Z наразі є єдиним поколінням, яке вважається “цифровими аборигенами”, що народилися в епоху безлімітного доступу до інтернету. Покоління Z не відділяє реального життя від життя в соцмережах, а тому воно дуже відрізняється від студентів попередніх поколінь, зокрема сприйняттям інформації, поведінкою, підходом до навчання. Так, вони люблять експериментувати, надають перевагу візуальному навчанню, є хорошими командними гравцями, вправні в багатозадачності, обирають ігрове навчання з-поміж інших форм, оскільки швидко втомлюються фокусувати свою увагу на одному й тому ж завданні. Зважаючи на це, викладач мусить підлаштовувати навчальний процес у викладанні іноземної мови так, щоб задовільнити вимоги нового покоління Z у навчанні. Зокрема, застосування додатків Kahoot!, Socrative, Pole Everywhere, Quizlet, відео ресурсів з Youtube та Instagram, ведення власного блогу суттєво допоможе зламати стіну непорозуміння між поколінням Z та викладачем на уроці іноземної мови, а також покращить засвоєння вивченого матеріалу.

Завантаження

Опубліковано

2020-07-14

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

EDUTAINMENT У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПОКОЛІННЯ Z. (2020). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 10(78), 195-197. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2942