EDUTAINMENT У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПОКОЛІННЯ Z
Ключові слова:
іноземна мова, покоління Z, ігрове навчання, цифрова грамотність, Kahoot!Анотація
Стаття розкриває суть нових викликів, які постають перед викладачем іноземної мови у класі зі студентами покоління Z. Також у статті розглядаються мобільні додатки, які допоможуть подолати дані виклики в процесі ігрового навчання. Покоління Z наразі є єдиним поколінням, яке вважається “цифровими аборигенами”, що народилися в епоху безлімітного доступу до інтернету. Покоління Z не відділяє реального життя від життя в соцмережах, а тому воно дуже відрізняється від студентів попередніх поколінь, зокрема сприйняттям інформації, поведінкою, підходом до навчання. Так, вони люблять експериментувати, надають перевагу візуальному навчанню, є хорошими командними гравцями, вправні в багатозадачності, обирають ігрове навчання з-поміж інших форм, оскільки швидко втомлюються фокусувати свою увагу на одному й тому ж завданні. Зважаючи на це, викладач мусить підлаштовувати навчальний процес у викладанні іноземної мови так, щоб задовільнити вимоги нового покоління Z у навчанні. Зокрема, застосування додатків Kahoot!, Socrative, Pole Everywhere, Quizlet, відео ресурсів з Youtube та Instagram, ведення власного блогу суттєво допоможе зламати стіну непорозуміння між поколінням Z та викладачем на уроці іноземної мови, а також покращить засвоєння вивченого матеріалу.