ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ПУНКТУАЦІЇ
Ключові слова:
психологія, лінгвістичні основи пунктуаційного навчання, етапи оволодіння знаннями, види пунктуаційних навичокАнотація
У статті висвітлено питання поетапного формування розумових дій, підтримання психологічних операцій (попередження змістового відрізка, необхідного для вираження додаткового значення в реченні; передбачення нової думки і її зв’язку з попередньою в тексті; усвідомлення структури конструкції, що створюється, характеру і місця в ній змістового відрізка; визначення у реченні місця розділового знака і вибір потрібного; розташування розділового знака), які лежать в основі відкриття властивостей та ознак основних пунктуаційних понять, а також формування пунктуаційних навичок; описана структура розумової діяльності на оволодіння пунктуаційними правилами та формування навичок грамотного письма.
Завантаження
Опубліковано
2020-07-22
Номер
Розділ
ЛЕКСИЧНА ТА ГРАМАТИЧНА СИСТЕМА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У КОМУНІКАТИВНОМУ ВИМІРІ
Як цитувати
ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ПУНКТУАЦІЇ. (2020). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 9(77), 295-297. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2951