ЗАСТОСУВАННЯ МОВНИХ І МОВЛЕННЄВИХ ЗАВДАНЬ У ПОЧАТКОВОМУ КУРСІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (НА МАТЕРІАЛІ КРАЄЗНАВЧОГО ХАРАКТЕРУ)

  • Tetiana Surzhuk
  • Olga Tkachuk
Ключові слова: компетентнісна освіта, початкове навчання української мови, інтеграція, мовні знання, мовленнєві вміння учнів початкової школи, матеріал краєзнавчого характеру, комплексні завдання

Анотація

Статтю присвячено проблемі формування мовних знань і мовленнєвих умінь учнів початкової школи на уроках української мови. Окрім теоретичного обґрунтування необхідності формування в учнів мовно-мовленнєвої компетентності, автори статті висвітлюють способи використання розроблених комплексних завдань до вправ.
У запропонованих вправах визначено завдання, що використовують як засіб навчання спілкування, формування у школярів вміння і бажання спілкуватися, будувати власні висловлювання, контактувати із співрозмовником, контролювати своє мовлення під час комунікації.
Автори адаптували краєзнавчий матеріал для школярів. У дослідженні використано тексти краєзнавчого характеру як засобу зацікавленості матеріалом, що вивчають, доведено доцільність активного залучення учнів до пізнавальної і мовленнєвої діяльності як важливої передумови утвердження їхньої активної життєвої позиції, осягнення ідеалів добра, краси, любові до рідного краю.

Опубліковано
2020-07-22
Як цитувати
Surzhuk, T., & Tkachuk, O. (2020). ЗАСТОСУВАННЯ МОВНИХ І МОВЛЕННЄВИХ ЗАВДАНЬ У ПОЧАТКОВОМУ КУРСІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (НА МАТЕРІАЛІ КРАЄЗНАВЧОГО ХАРАКТЕРУ). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», (9(77), 315-320. Retrieved із https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2956
Розділ
ЛЕКСИЧНА ТА ГРАМАТИЧНА СИСТЕМА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У КОМУНІКАТИВНОМУ ВИМІРІ