ЕКОНОМІЧНИЙ ДИСКУРС ЯК РІЗНОВИД ІНСТИТУЦІЙНОГО ДИСКУРСУ
Ключові слова:
дискурс, текст, комунікація, ідіома, абревіатура, інституційністьАнотація
Дослідження присвячене висвітленню загальних характеристик дискурсу, а також виявленню мовних особливостей економічного дискурсу.
Економічний дискурс визначено як вид дискурсу, в якому процес мовленнєвого продукування базується на певних економічних ідеях. Кожен з текстів цього дискурсу створює особливе поле для дискусії у сфері економіки, а тексти в межах цього дискурсу спрямовані на комунікацію між експертами в цій галузі, що визначає інституційність комунікації. Таким чином, економічний дискурс – це складне комунікативне явище, реалізоване у мовній практиці суб’єктів економічної діяльності.
Характерними особливостями економічного дискурсу є строгий візуальний дизайн, мінімальне використання тропів і фігур мови, використання персуазивних прийомів, неологізмів, ідіом та численних абревіатур, що використовуються з метою компресії переданого знання.