ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ЕЛЕКТРОННО-ОСВІТНЬОЇ ПЛАТФОРМИ MOODLE ПРИ ВИВЧЕННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ

Автор(и)

  • Halyna Antonyuk
  • Lilia Chernysh

Ключові слова:

змішане навчання, дистанційна освіта, електронна освітня платформа, Moodle, віртуальне навчальне середовище, іноземна мова, соціолінгвістична компетенція, комунікативна компетенція

Анотація

У статті розглянуто дидактичні засади організації змішаного навчання при вивченні німецької мови як другої іноземної на кафедрі прикладної лінгвістики Національного університету «Львівська політехніка». Авторами узагальнено досвід вітчизняних та зарубіжних дослідників з питань впровадження змішаного навчання й технології розробки дистанційних курсів у віртуальному навчальному середовищі Moodle. Зазначено, що розроблені й розміщені на електронній навчальній платформі курси з вивчення німецької мови сприяють формуванню комунікативної компетенції, готовності до спілкування у різних сферах суспільного життя.

Завантаження

Опубліковано

2021-11-29

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ЕЛЕКТРОННО-ОСВІТНЬОЇ ПЛАТФОРМИ MOODLE ПРИ ВИВЧЕННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ. (2021). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 11(79), 185-188. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3321