ЯК РОЗВИВАТИ ШВИДКІСТЬ УСНОГО МОВЛЕННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЕНТОВАНОГО НАВЧАННЯ АНЛІЙСЬКОІ МОВИ
Ключові слова:
швидкість мовлення, говоріння, професійно-орієнтована англійська мова, розвиток швидкості усного мовленняАнотація
У статті розглядається проблема швидкості усного мовлення в процесі навчання професійно-оріентованої англійської мови. Підкреслено необхідність розвитку швидкості усного англійського мовлення під час опанування студентами немовних спеціальностей навичками та уміннями говоріння. Проведено аналіз наукових досліджень з метою описати фактори, які можуть зробити фахове спілкування більш вільним. У цьому дослідженні ми намагаємось пояснити причину складності процесу іншомовного мовлення для мовців, вказуючи на головні функції продукування усного мовлення. Проаналізовано поняття мовленнєвої компетентності в говорінні та представлено аналіз найкращих умов для організації навчання усного англомовного мовлення з метою підвищення рівня його швидкості, не нехтуючи правильністю і складністю. В статті розглянуто конкретні шляхи збільшення швидкості усного мовлення. З цією метою було визначено, що для покращання якості говоріння, в першу чергу його темпу, плавності та спонтанності, студентів необхідно забезпечити мовною, інформаційною і стратегічною підтримкою. Під час навчання професійно-орієнтованого говоріння з метою покращання темпу, правильності та складності усного мовлення запропоновано використовувати попереднє планування, під час якого під керівництвом викладача або самостійно студенти мають змогу підготуватися до майбутньої усномовленнєвої діяльності, використовуючи запропоновану викладачем мовну та інформаційну підтримку. Важливою визначено також і необхідність використання спеціальних критеріїв при виборі видів завдань для навчання говоріння з метою покращання його швидкості. Запропоновано окремі шляхи покращання швидкості професійно-орієнтованого англійського мовлення.