ІНТЕРНЕТ РЕСУРСИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА АКАДЕМІЧНИМ СПРЯМУВАННЯМ: РЕЦЕПЦІЯ СТУДЕНТІВ БІОЛОГІЧНОЇ ГАЛУЗІ
Ключові слова:
цифровізація вищої освіти, пандемія Covid-19, академічна англійська біологічного спрямуванняАнотація
В умовах пандемії, спричиненої поширенням вірусу COVID-19, виникла гостра потреба перелаштувати навчальний процес у ВНЗ з традиційного очного або змішаного формату в дистанційний. Викладачі англійської мови для немовних спеціальностей зіткнулися з проблемою пошуку доступних навчальних інтернет ресурсів, які б могли сприяти вивченню англійської онлайн. У статті проаналізовано відозви студентів-біологів першого курсу про 6 навчальний сайтів, які використовувалися як додаткові навчальні ресурси для вивчення академічної англійської для біологів упродовж 2021-2022 н. р. У результаті дослідження було з’ясовано, які мовні навички, на думку студентів, покращились у результаті використання інтернет ресурсів та які з цих віртуальних продуктів студенти вважають найкращими за трьома параметрами: технічними (зрозумілість інтерфейсу, зручність навігації по сайту), змістовими (інформаційна надійність і точність навчального контенту) та дидактичними (різноманіття вправ для практичного засвоєння матеріалу).