СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЗВО

Автор(и)

  • Olha Yu. Krichker
  • Natalia F. Yeremeieva

Ключові слова:

дистанційне навчання, інноваційні технології, інформаційно-комп’ютерні технології, англомовна комунікативна компетентність, мультимедійні ресурси, технічний заклад вищої освіти

Анотація

У статті розглянуто особливості застосування інноваційних, зокрема, інформаційних технологій для формування іншомовної комунікативної компетентності студентів технічнихзакладів вищої освіти в процесі дистанційного навчання. Доведено, що використання інноваційних технологій дозволяє значно урізноманітнити зміст, методи і форми навчання, надає необмежений обсяг інформації, який можна ефективно використовувати в ході самостійної роботи. Досліджено цифровізацію професійної освіти, наведено приклади застосування мультимедійних програм та сучаснихінтернет-ресурсівдля вивчення англійської мови.Доведено, що використання студентами інформаційно-комп’ютерних технологій в процесі формування комунікативної компетентності в англійській мові в умовах дистанційного навчання дозволяє їм набувати та вдосконалювати свою фахову компетентність, формує здатність планувати свою трудову діяльність, гнучке теоретичне і практичне мислення, креативність. Проблему формування в процесі дистанційного навчання іншомовної комунікативної компетентності у студентів для їх подальшого становлення в якості конкурентного фахівця пропонується вирішувати шляхом приділення більшої уваги інноваційним засобам, що застосовуються в умовах дистанційного навчання, і які спрямовані на посилення мотивації у здобувачів вищої технічної ­освіти.

Завантаження

Опубліковано

2022-01-14

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЗВО. (2022). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 12(80), 147-149. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3373