ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Автор(и)

  • Olga Yudina
  • Rita Vyazova
  • Liudmyla Kompaniiets

Ключові слова:

іншомовна підготовка, професійно орієнтована міжкультурна комунікація, соціально-психологічні передумови, іноземна мова професійного спрямування, вторинна мовна особистість

Анотація

У статті розглядається проблема іншомовної підготовки студентів непрофільних спеціальностей до професійно орієнтованої міжкультурної комунікації з урахуванням особливостей перебігу процесу комунікативної міжкультурної взаємодії; аналізуються психологічні чинники, які впливають на ефективність іншомовної міжкультурної комунікації; описується специфіка процесу іншомовної міжкультурної комунікації та особливості формування нової культурної свідомості, або вторинної мовної особистості; визначаються соціально-психологічні передумови іншомовної підготовки студентів до професійно орієнтованої міжкультурної комунікації; акцентується увага, що процес професійної іншомовної підготовки має бути спрямований на розвиток і самовдосконалення особистості, на розкриття її резервних можливостей і творчого потенціалу, на формування соціально активної і самостійної особистості в контексті діалогу / полілогу культур.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-14

Як цитувати

Yudina, O., Vyazova, R., & Kompaniiets, L. (2022). ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ . Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», (12(80), 173–176. вилучено із https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3380

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ