ЛІНГВАЛЬНА АРГУМЕНТАЦІЯ В СУЧАСНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ США

Автор(и)

  • Olha Makiedonova

Ключові слова:

рекламний дискурс, лінгвальний вплив, аргументація, логічний аргумент, психологічний аргумент

Анотація

У статті розглядається лінгвальна аргументація в сучасному рекламному дискурсі США, що полягає у пересвідченні реципієнта придбати певний товар чи скористуватись послугою, базуючись на використанні аргументів раціональної й психологічної сфер і актуалізується відповідними локальними тактиками, які реалізуються відповідним набором лінгвостилістичних засобів. Тактика логічного алгоритму передбачає застосування логічних аргументів, які спрямовані на виділення ключових якостей товару. Тактика деталізування полягає в ґрунтовному окресленні позитивних властивостей товару із залученням фактичних даних. Тактика мотивування полягає у виділенні ключового мотиву, тому що саме мотив є рушійною силою, що спонукає адресата до придбання товару.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-09

Як цитувати

Makiedonova, O. (2022). ЛІНГВАЛЬНА АРГУМЕНТАЦІЯ В СУЧАСНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ США. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», (13(81), 78–80. вилучено із https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3492