ЗВ'ЯЗОК МОТИВАЦІЇ ІЗ МЕТАКОГНІТИВНИМИ СТРАТЕГІЯМИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Inna Kovalchuk
  • Oksana Kostiuk
  • Mariia Popchuk

Ключові слова:

мета пізнання, мета когнітивне навчання, мета когнітивні стратегії, мотивація

Анотація

Стаття присвячена дослідженню мета когнітивних стратегій студентів. У статті представлені результати емпіричного дослідження, мотиваційних та мета когнітивних стратегій та їхній вплив на навчальну діяльність студентів. Встановлено статистично значимі зв’язки між внутрішньою мотивацією та критичним мисленням. Виявлено середній прямопропорційний статистично значимий взаємозв’язок між зовнішньою мотивацією та повторним повторенням матеріалу, встановлено середній прямопропорційний статистично значимий взаємозв’язок між зовнішньою мотивацією та стратегіями організацією організації, що допомагають студентам вибрати необхідну інформацію, а також побудувати зв’язки поміж інформацією, яку слід засвоїти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-09

Як цитувати

Kovalchuk, I., Kostiuk, O., & Popchuk, M. (2022). ЗВ’ЯЗОК МОТИВАЦІЇ ІЗ МЕТАКОГНІТИВНИМИ СТРАТЕГІЯМИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», (13(81), 229–233. вилучено із https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3525

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ