ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ KLETT AUGMENTED В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ

Автор(и)

  • Halyna Antonyuk
  • Lilia Chernysh

Ключові слова:

Cервіс Klett Augmented; мобільне навчання; змішане навчання, LearningApps; нейродидактика; методично-дидактичні принципи; німецька мова як іноземна, комунікативна компетенція, соціолінгвістична компетенція

Анотація

У статті розглянуто дидактичні засади використання сервісу Klett Augmented при вивченні німецької мови як другої іноземної на кафедрі прикладної лінгвістики Національного університету «Львівська політехніка». Авторами узагальнено досвід вітчизняних та зарубіжних дослідників з питань впровадження електронних технологій у навчальний процес. Враховано сучасні досягнення з нейродидактики, зокрема «Learning by Doing» («навчання через практичну діяльність»), проаналізовано ефективність «багатоканального» навчання через надходження інформації через аудіо, візуальні, аудіо-візуальні, моторно-кінестичні канали. Застосунок Klett уможливлює організувати вивчення німецької мови змістовно, динамічно, різноманітно, варіюючи теоретичний матеріал з практичними завданнями, а в епоху цифровізації – аналоговий навчальний матеріал з цифровим. У процесі дослідження автори дійшли висновку, що доцільне й методично правильне використання мобільного додатку Klett є ефективним застосунком в процесі вивчення німецької мови як іноземної, сприяє формуванню фонетичних, лексичних, комунікативних, перекладацьких навичок, вміння використовувати мовні навички у майбутній професійній діяльності. Сервіс сприяє розвиткові соціолінгвістичної компетенції, що виявляє себе через зацікавлення до вивчення чужої мови та культури, надає освітньому процесу інноваційних характеристик, сприяє результативній самостійній роботі, ефективно підтримує роботу викладача та/і студента.

Завантаження

Опубліковано

2022-10-29

Як цитувати

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ KLETT AUGMENTED В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ . (2022). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 14(82), 3-7. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3564