КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
комунікативний підхід, іноземна мова, підручник Speakout, якість вищої освітиАнотація
У статті йдеться про комунікативний підхід до вивчення іноземної мови здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти в контексті забезпечення якості вищої освіти, що включає огляд основних очікуваних результатів забезпечення якості вищої освіти, розгляд особливостей комунікативного підходу до вивчення іноземної мови й аналіз його застосування.
Матеріалом дослідження слугує підручник Speakout 2nd Edition (Upper Intermediate) видавництва Pearson Education, який підтримується інтерактивною платформою MyEnglishLab, відповідає міжнародному стандарту CEFR і є одним з чинників забезпечення якості вищої освіти, що передбачає створення належних умов для особистісного і професійного розвитку здобувачів вищої освіти, успішної реалізації їхніх освітніх цілей і досягнення запланованих результатів навчання.