ПРОЄКТ З ЦИФРОВОГО СТОРІТЕЛІНГУ НА ЗАНЯТТЯХ З ПРАКТИЧНОГО КУРСУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ольга Дацків

Ключові слова:

цифровий сторітелінг, іноземні мови, майбутні вчителі іноземних мов та світової літератури, критерії відбору, інструменти для цифрового сторітелінгу

Анотація

Навчання майбутніх викладачів іноземних мов і зарубіжної літератури використовувати інформаційні технології у викладанні є важливою частиною їхньої професійної підготовки, адже глобальна пандемія та військова агресія проти України загострили потребу у використанні змішаного та дистанційного навчання. Пошук, відбір за науково обгрунтованими критеріями та використання у навчальному процесі нових, ефективних цифрових засобів навчання іноземних мов і світової літератури залишається актуальним з огляду на швидкий розвиток цифрових технологій і необхідність розвитку комунікативної і методичної компетентності майбутніх учителів. У статті описано проєкт з цифрового сторітелінгу на заняттях з практичного курсу англійської мови, розглянуті переваги використання цифрового сторітелінгу на заняттях з іноземних мов і зарубіжної літератури. За розробленим викладачем спільно зі студентами контрольним списком (чеклистом) майбутні викладачі виконували проєкти з цифрового сторітелінгу, що вимагали від них розробки та створення власних цифрових наративів, розгляду критеріїв відбору інструментів для цифрового сторітелінгу для використання у своїй викладацькій практиці, рефлексії над перевагами і недоліками таких проєктів. Було зібрано і проаналізовано дані від п’ятнадцяти здобувачів вищої освіти, які підготували цифрові історії як підсумкове завдання з говоріння під час вивчення дисципліни «Практичний курс англійської мови». Результати показали, що досвід створення власних цифрових історій поглибив розуміння майбутніми викладачами цього процесу, сприяв розвитку їхньої комунікативної та методичної компетентності та вплинув на їхнє визначення переваг цифрового сторітелінгу на заняттях з іноземної мови та світової літератури.

Завантаження

Опубліковано

2023-12-16

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

ПРОЄКТ З ЦИФРОВОГО СТОРІТЕЛІНГУ НА ЗАНЯТТЯХ З ПРАКТИЧНОГО КУРСУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. (2023). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 19(87), 99-102. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3937