СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА МЕТОДИКИ ДО ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ІЗ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ ПЕРШОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ВІЙСЬКОВИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Ключові слова:
лідерство, лідер, лідерські компетентності, здобувачі освіти, заняття з іноземної мови, військові заклади освіти, перший рівень вищої освітиАнотація
У статті розглянуто питання сучасних методів та підходів до формування лідерських компетентностей на заняттях з іноземної мови із здобувачами освіти першого рівня вищої освіти у військових освітніх закладах. Актуальність заявленої у статті проблеми зумовлена великою необхідністю підготовки нової генерації військових-лідерів, які будуть вільно володіти іноземною мовою, мати добре розвинені лідерські компетентності та будуть готовими до ефективної професійної діяльності в умовах динамічного й мінливого зовнішнього середовища. Особливу увагу у дослідженні приділено опису сучасних підходів, методів, засобів та форм роботи на заняттях з іноземної мови, що сприяють формуванню лідерських компетентностей у здобувачів освіти першого рівня вищої освіти військових освітніх закладів. Основними результатами, які були отримані в межах цього наукового дослідження, варто вважати обґрунтування важливості застосування різноманітних методик та підходів до формування лідерських компетентностей на заняттях з іноземної мови у військових закладах освіти, а також виокремлення педагогічних умов ефективного використання описаних підходів та методик. Практичне значення дослідження полягає в тому, що його результати становлять важливий внесок у подальший розвиток досліджень, що пов’язані з розглядом проблем формування лідерських компетентностей у контексті занять з іноземної мови із здобувачами освіти першого рівня вищої освіти у військових освітніх закладах.