ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Юлія Гурмак

Ключові слова:

Цифрове покоління, електронне навчання, гуманітарні науки, інформаційно-комунікаційні технології, інноваційне навчання, сучасна система освіти, онлайн

Анотація

Інноваційні технології в освіті з гуманітарних дисциплін дають змогу регулювати колективну діяльність і спрямовувати її в потрібне русло. Стереотипи колективної свідомості впливають на звичний спосіб життя, призводять до хворобливих явищ і перешкоджають оновленню всіх видів освіти. Причина небажання людей сприймати інновації в сучасній освіті криється в блокуванні життєво важливих потреб у комфорті, безпеці, самоствердженні. Інноваційна поведінка не означає пристосування, вона передбачає формування власної індивідуальності та саморозвиток. Викладач повинен розуміти, що новаторська освіта – це спосіб виховання особистості, для якої не підходять «готові шаблони», але необхідне постійне підвищення свого інтелектуального рівня. Викладач повинен позбутися «комплексів», психологічних бар’єрів, має бути готовим до повноцінної участі в інноваційних перетвореннях. Одним із завдань сучасної гуманітарної освіти є розкриття потенціалу всіх учасників педагогічного процесу та надання їм можливостей для прояву творчих здібностей. Вирішення цих завдань можливе лише за умови реалізації варіативності освітніх підходів, у зв’язку з чим різні інноваційні типи та освітні заклади потребують глибокого наукового та практичного осмислення.

Завантаження

Опубліковано

2024-06-27

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ . (2024). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 21(89), 182-185. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/4086