ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ МОРСЬКОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Ключові слова:
електронні книги, електронний підручник, морська англійська мова, інтерактивні завдання, спілкування, мотиваціяАнотація
Стаття досліджує ефективність ефективність інтеграції електронних книг (е-книг) у процес вивчення морської англійської мови. Оскільки морська галузь носить міжнародний характер, ефективне спілкування англійською мовою є важливим для безпеки та продуктивності роботи в морі. Використання електронних книг надає викладачам і здобувачам освіти універсальний набір інструментів для покращення засвоєння мови в цій спеціалізованій галузі. Дослідження охоплює переваги електронних книг у розвитку мовленнєвих вмінь, такі як інтерактивні мультимедійні функції, доступність та адаптований вміст. Стаття пропонує визначення поняття «електронна книга» та описує досвід викладачів кафедри мовних дисциплін Державного університету інфраструктури та технологій при створенні електронного підручника. Проблеми, які можуть вплинути на ефективність використання електронних книг, це – технічні проблеми, відволікання та багатозадачність, втома тощо. Щоб дослідити ці виклики, ми провели опитування серед здобувачів освіти і викладачів, які користувалися книгою. Отже, проаналізувавши анкети після проходження курсу, ми окреслили переваги та недоліки використання електронних підручників.
Висновки показали, що викладання морської англійської мови за допомогою електронних книг є дійсно ефективним інструментом для онлайн-навчання. Стаття містить комплексну основу для викладачів для використання потенціалу електронних книг, збагачуючи досвід навчання та готуючи здобувачів освіти до ефективного спілкування в морській професії.