ТЕХНОЛОГІЯ В НАВЧАННІ МОВИ
Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, кооперативне навчання, проектний метод, автентичні матеріали, комп’ютерне навчання мови, комп’ютерно-опосередковане спілкування, цифрова грамотністьАнотація
Сьогодні сучасні комп’ютерні інформаційні технології, а також комп’ютерна грамотність є невід’ємною частиною навчання в університеті. Тож у цій статті аналізуються проблеми, пов’язані з процесом цифрової трансформації освіти, яка спричинила певні зміни у вимогах до професійної компетентності вчителів. Більшість вчителів вважають комп’ютерні технології корисним інструментом для впровадження нових підходів і методів у процес викладання англійської мови, що робить заняття більш ефективними та стимулюючими. Серед характеристик сучасної цифрової освіти варто відзначити деякі, наприклад: персоналізоване та диференційоване навчання; різноманітна проектно-дослідна діяльність у цифровому форматі; можливість розширювати знання учнів шляхом постійного самооцінювання, використання інформаційно-освітніх ресурсів як педагогічного засобу навчання тощо. Стаття присвячена змінам ролі, яку виконує вчитель у класі, оскільки він має стати орієнтиром для учнів у навчанні в інформаційному просторі. Більше того, вони мають заохочувати своїх учнів до пізнавальної та дослідницької діяльності, працювати в команді тощо. Значення та зміст освітніх технологій у цифровій освіті також поступово трансформуються, оскільки у навчальному процесі стало можливим використовувати хмарні технології, соціальні мережі, електронні освітні платформи, системи дистанційного навчання.