ДИДАКТИЧНІ ФУНКЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ NETZWERK NEU A 1 В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Ключові слова:
німецька мова як іноземна, навчальний комплекс, електронний підручник, лінгводидактична компетенція, інноваційна культураАнотація
У статті розглянуто дидактичні засади навчального комплексу Netzwerk neu А 1 для формування лінгводидактичної компетенції студентів, які здобувають лінгвістичну освіту на кафедрі прикладної лінгвістики Національного університету «Львівська політехніка». Поруч із традиційними засобами навчання, які входять до навчального пакету Netzwerk neu, зосереджено увагу на електронній версії підручника, охарактеризовано його дидактичні функції в процесі вивчення німецької мови як другої іноземної. Зазначено, що цифрові матеріали навчального комплексу враховують особливості психічного складу учня /студента, уможливлюють індивідуальну траєкторію навчання, сприяють підвищенню зацікавленості, вмотивованості та результативності навчання. У дослідженні представлено результати опитування студентів щодо доцільності та результативності використання електронного підручника в процесі вивчення німецької мови як другої іноземної. У висновках зазначено, навчальний комплекс Netzwerk neu є ефективним навчальним засобом в умовах презентного, дистанційного та змішаного навчання, сприяє формуванню загальної лінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів/студентів, а також інноваційної культури вчителя/учня.