МЕТОД НАПИСАННЯ НАУКОВИХ ТЕКСТІВ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ ЯК ІНОЗЕМНОЮ З ЗАСТОСУВАННЯМ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМИ НА ОСНОВІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ GRAMMARLY
Ключові слова:
методика викладання, Grammarly, академічне письмо, іноземна мова, штучний інтелектАнотація
Ця стаття розкриває методику викладання, що інтегрує технології штучного інтелекту в діяльність по написанню наукового тексту за допомогою додатку Grammarly для Windows студентами, які вивчають іноземну мову, у комп'ютерно-опосередкованому середовищі. Методика викладання академічного письма іноземною мовою на основі штучного інтелекту ґрунтується на стратегіях зворотного зв'язку, основних вміннях і навичках роботи зі штучним інтелектом, функціональних можливостях додатку та мовній компетентності студентів, які можуть повною мірою продемонструвати переваги додатку, маючи відповідні дисциплінарні, лінгвістичні та технологічні знання. Низький рівень когнітивного та поведінкового занурення у діяльність перешкоджає набуттю вмінь і навичок письма. Grammarly може бути додатковим, а не автономним інструментом в навчальній системі у закладах вищої освіти. Цей інструмент можливо інтегрувати з традиційними методами викладання для оптимізації процесу щодо розвитку вмінь і навичок письма: текст, виправлений за допомогою Grammarly, є більш грамотно написаним, ніж текст, відредагований без використання додатку. Цей автоматизований інструмент може допомагати студентам створювати граматично коректний текст, мотивувати їх розвивати свої вміння і навички письма, перевіряти текст на плагіат і штучний інтелект, оцінювати текст за мовними критеріями та визначати прогалини в навчанні письму. Можливості Grammarly, який використовує генеративний штучний інтелект, поки що поступаються компетентностям людини.