ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ АЛЬТЕРНАТИВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Anton Bosenko

Ключові слова:

стратегічне управління, стратегія розвитку, організації малого і середнього бізнесу

Анотація

У статті визначено, що ефективність діяльності підприємств малого та середнього бізнесу переважно за-лежить від економічного середовища їх функціонування. Встановлено, що нестабільність зовнішнього середовища та необхідність адаптації до його умов для досягнення власних цілей вимагає від підприємств малого та середнього бізнесу застосування ефективної стратегії розвитку. Зроблено висновок про необхідність формування стратегічних альтернатив розвитку підприємств малого та середнього бізнесу в Україні.

Завантаження

Опубліковано

2018-02-13

Номер

Розділ

Економіка та управління національним господарством